Advertisement

תרגיל לינוי אשרם : לינוי אשרם תרגיל : Liri Burak לירי בורק's tweet - "לינוי ... / אשרם ביצעה תרגיל כדור מדהים, קיבלה עליו.

תרגיל לינוי אשרם : לינוי אשרם תרגיל : Liri Burak לירי בורק's tweet - "לינוי ... / אשרם ביצעה תרגיל כדור מדהים, קיבלה עליו.. לינוי אשרם העפילה לגמר תרגילי הכדור והחישוק. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד.

לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום: תרגיל וירטואוזי של לינוי בכדור. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. תרגיל הכדור של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב.

כל הספורטאים מהאולימפיאדה עבדו מהבית בקורונה! לינוי אשרם ...
כל הספורטאים מהאולימפיאדה עבדו מהבית בקורונה! לינוי אשרם ... from i.ytimg.com
זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. את הנדיה קומנץ' של ישראל. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. לינוי אשרם העפילה לגמר תרגילי הכדור והחישוק. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה.

את הנדיה קומנץ' של ישראל.

המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. לינוי אשרם העפילה לגמר תרגילי הכדור והחישוק. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 24.150 ודורגה שוב רביעית אחרי 4 מתעמלות. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול:

לינוי אשרם הופיעה בתרגיל הכדור עם big in japan הקלאסי של אלפאוויל, אבל בעיבוד עדכני של המפיק עופר מאירי. את הנדיה קומנץ' של ישראל. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד.

לינוי אשרם חושפת: איך הופכים מתעמלת לאלופת עולם
לינוי אשרם חושפת: איך הופכים מתעמלת לאלופת עולם from www.calcalist.co.il
אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. אשרם (הפועל ראשון לציון), המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת במקום הרביעי בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות, בעוד ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) שלישית עם 21.250. אשרם ביצעה תרגיל כדור מדהים, קיבלה עליו. פלס שהתרגשה לראות את לינוי לצלילי שירה, מסרה: היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול:

אשרם ביצעה תרגיל כדור מדהים, קיבלה עליו.

מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם עם מדליית הזהב (רויטרס). לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. אשרם (הפועל ראשון לציון), המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת במקום הרביעי בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות, בעוד ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) שלישית עם 21.250. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום: כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה.

נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל. לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום: זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. לינוי אשרם העפילה לגמר תרגילי הכדור והחישוק.

לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם - וואלה ...
לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם - וואלה ... from img.wcdn.co.il
לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 24.150 ודורגה שוב רביעית אחרי 4 מתעמלות. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום: ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים.

ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים.

תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 24.150 ודורגה שוב רביעית אחרי 4 מתעמלות. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. את הנדיה קומנץ' של ישראל. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לינוי אשרם הופיעה בתרגיל הכדור עם big in japan הקלאסי של אלפאוויל, אבל בעיבוד עדכני של המפיק עופר מאירי. אשרם ביצעה תרגיל כדור מדהים, קיבלה עליו. היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון.

Posting Komentar

0 Komentar